13 de mai de 2011

Jornada Lúdico-Reivindicativa no Dia das Letras - Sábado 14 de Maio

JORNADA LÚDICO-REIVINDICATIVA NO DIA DAS LETRAS

Com motivo do Dia das Letras, a Fundaçom Artábria organiza umha Jornada Lúdico-reivindicativa o vindouro sábado 14 de Maio.

Programa:

A jornada começará às 12.30h com umha ruada, sob a legenda "Todo o ano EM GALEGO", que sairá da Praça do Hino Galego e acabará no nosso Centro Social após percorrer o bairro da Madalena.

Jantar Popular

Recuperaremos forças com um jantar popular cuja ementa será composta de churrasco, que terá umha preço de 5€/dose e polvo que custará 7€/dose.

Conta-contos

Por problemas mágicos, o Fiz nom poderá estar connosco sábado. No seu lugar, contaremos com os contos para crianças de Eli Rojas.

Concerto

À noite, é a vez para a música, às 22h começarám os concertos no nosso Centro Social, que serám de entrada gratuita. Nesta ocasiom, contaremos com o punk-rock dos ferrolanos Nhió!; desde a Corunha chegará Sés com a sua formosa voz, que nos apresentará o seu último projeto acústico e também desde a Corunha contaremos com a fusom dos Skarallaos.

Nom podes faltar! Vem connosco berrar bem alto EM GALEGO todo o ano!

A Directiva da Fundaçom Artábria

--
A Fundaçom Artábria é um projecto popular em defesa da língua e cultura nacional, os valores solidários e os direitos históricos da Galiza. Entidade de carácter sociocultural sem ánimo de lucro que está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o nº 54 no registo de fundaçons da Xunta de Galicia.


Código de Identificaçom Fiscal (CIF): G15645518.
Morada: Travessa de Batalhons nº7 Esteiro
15403 Ferrol - GALIZA
Telefone do Centro Social: +34 981369099
Fax do Centro Social: +34 981369920


Sítio webda Fundaçom Artábria
http://www.artabria.net

Sítio web do festival da Terra e da Língua
http://www.artabria.net/festival

Nenhum comentário:

Postar um comentário