10 de mai de 2011

Autoconvocatória, para o Luns 16 de Maio, polo Dia d'As Nossas Letras 2011

Celebrando a nossa Língua - Maio de 2011
Praça de Rosalia - San Xoán, Luns 16 de Maio, ás 6 da tarde

Este ano o dia das Nossas Letras, vai dedicado a Lois Pereiro, ao qual lembraremos em todos os  actos nos que participemos.

Como todos os anos, na Praça Rosalia de Castro do Concelho de Ferrol, haverá umha homenagem à nossa Língua na figura da precursora da recuperaçom das Nossas Letras, e em regime de autoconvocatória, onde participaremos várias organizaçons e colectivos vizinhais, sociais e culturais.

Animamos a tomar a iniciativa de impulsar o acto da Praça de Rosalia, que terá lugar o Luns (Segunda-Feira), 16 de Maio, às 6 da tarde.

Todas as associaçons e colectivos podem intervir no acto com comunicados, poesias ou outras intervençons. Podem-se levar umhas flores como outros anos. As pessoas a título individual também podem fazê-lo, e desde A Revolta convidamos a quem assim o deseje, a assistir co traje tradicional como um outro jeito de reivindicar a nossa identidade. Nós ponheremos a música. Mas quem queira trazer o seu instrumento ou cantar, nom o duvide, o acto é aberto a todas as iniciativas em defensa da Língua Galega.

Nota.-
As entidades que decidam participar, seria bom que remitiram um comunicado aos medios, no que manifestem o seu apoio e participaçom no Acto Unitário en prol da Língua Galega que, em régime de autoconvocatória, vai ter lugar em Ferrol, o Luns (Segunda Feira) 16 de Maio, às 6 da Tarde, na Praça Rosalia de Castro, no bairro de San Xoán de Ferrol.

[Clicar acima da imagem para entrar na Galeria de Diapositivos a grande resoluçom]
[Achegada pola A.C. Fuco Buxan]




Mil Primaveras mais para a nossa Língua !!
No, nome d'A Revolta
André Martínez Ces


Colectivo Sociocultural "A Revolta" de Trasancos
http://a-revolta-de-trasancos.blogspot.com/

____________

Outros Actos de interesse:
  • Quinta-Feira, Xoves, 12 de Maio, às 8 da tarde no Cantom de Ferrol, o Ateneo Ferrolán organiza um acto público de lembrança de Lois Pereiro "Vento Lois" [+informaçom]
  • Sábado, 14 de Maio, Día das Letras Galegas: Tic-Tac no Teatro Jofre, ás 12 do medio-dia [+Informaçom].
  • Sábado, 14 de Maio, Jornada lúdico-reivindicativa no Dia das Letras, organizada pola Fundaçom Ártabria, Ruada, Jantar, Actos e Concerto, desde às 12:30 hras desde a Praça do Hini Galego em Esteiro [+Informaçom]
  • Sábado, 14 de Maio, Día das Letras Galegas: Homenaxe a Lois Pereiro, às 20:30 horas no Teatro Jofre - Acto Cidadán [+Informaçom].
  • Domingo, 15 de Maio, Paseo Marítimo pola Ría de Ferrol, às 12 do medio-dia, no Peirao de Ferrol, "Mareando as nosas letras" - O mar é o noso patrimonio: Paseo Marítimo pola ría de Ferrol Poesía e Música do Mar. A Lancha de Mugardos dará unha volta pola ría, cargada de música e poesía do mar [+Informaçom].
  • Terça-Feira, Martes, 17 de Maio, estám convocados pola Plataforma Queremos Galego, multitude de actos e mobilizacións por toda Galiza e em varias cidades do resto do mundo com comunidades galegas. Na nosa Comarca haverá actos em Ares (Praza do Concello), As Pontes (Praza de América), Cedeira (Praza da Reitoral da Vila Vella), Fene (Local do Pote -Maniños-), Narón (Parque Botánico Carlos Rodríguez Dacal), Pontedeume (Praza do Concello), San Sadurniño (Praza do Concello), Valdoviño (Praza da Casa da Cultura) e Ferrol na Praza do Himno, às 12 do Medio-dia [+Informaçom]. 
--
Colectivo Sociocultural "A Revolta" de Trasancos
http://a-revolta-de-trasancos.blogspot.com/

Nenhum comentário:

Postar um comentário